Nasze call center zbudowaliśmy od podstaw, dzięki czemu mieliśmy szansę na opracowanie i zachowanie wyłącznie najlepszych rozwiązań. Jesteśmy nowoczesną firmą oferującą profesjonalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi klienta z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów bezpośredniej komunikacji z klientami.
Nasi pracownicy są dobrze przygotowani do prowadzenia negocjacji telefonicznych. Każdy kontakt jest dla nas ważny, ponieważ równie istotny jest on dla naszych Klientów.
Specjalizujemy się w obsłudze ruchu wychodzącego i przychodzącego.
Dysponujemy nowoczesną platformą telekomunikacyjną posiadającą kilkadziesiąt stanowisk oraz systemy inbound oraz outbound do sprawnej i wydajnej obsługi kampanii telemarketingowych. Posiadamy wyspecjalizowane i wydajne narzędzia informatyczne do obsługi poczty elektronicznej, faxu, aplikacji webowych czy krótkich informacji tekstowych.
Obszary naszej specjalizacji
OBSŁUGA I UTRZYMANIE KLIENTA
- Sprzedaż, wsparcie sprzedaży, bazy danych
- Serwisy informacyjne
- Infolinie
- ServiceDesk
- Obsługa reklamacji
- Obsługa programów lojalnościowych
- Kampanie sms
- Przyjmowanie zamówień
BADANIA RYNKU I PRODUKTÓW
- Analizy pozyskania klientów
- Analizy utrzymania i straty klientów
- Badania konkurencji
- Badania marketingowe
- Badania satysfakcji klientów
- Telefoniczne badania rynku
- Przeprowadzanie ankiet
Realizujemy projekty niestandardowe, elastycznie dopasowane do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagających klientów.
Dodatkowo, zapewniamy doradztwo w zakresie projektowania, budowy i zarządzania wewnętrznymi call/contact center.
Kanały komunikacji
- Telefon
- Internet (WWW)
- Poczta elektroniczna (e-mail)
- SMS
- Fax
- IVR
- Voice over IP (VoIP)
Współpracujemy z dużymi jak i średnimi przedsiębiorstwami z kapitałem polskim, jak i międzynarodowymi koncernami, m.in. z branży napojowej.
Wszystkim, którzy powierzają nam prowadzenie swojego biznesu, oferujemy praktyczne doświadczenie i wiedzę, poparte uznaniem naszych dotychczasowych klientów.